Reis Australie/Tasmanie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marinus & Dorine Filart - WaarBenJij.nu Reis Australie/Tasmanie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marinus & Dorine Filart - WaarBenJij.nu

Reis Australie/Tasmanie

Door: Marinus

Blijf op de hoogte en volg Marinus & Dorine

28 November 2014 | Australië, Sydney

Hallo!

Op woensdagmorgen 26 november stonden Berthold en Anita gereed om ons naar Schiphol, Amsterdam te vervoeren. Daar stond een grote Airbus 380 gereed om ons naar Dubai te vliegen. Dubai is een geweldig groot vliegveld, waarbij vergeleken Schiphol een kleintje is. Gelukkig hadden Igor en Geeke geregeld dat daar iemand stond om ons naar het volgende vliegtuig te brengen die ons verder zou vervoeren naar Sydney. Het was maar goed dat ze dat geregeld hadden, want we kwamen via diverse liften en een metro trein naar de volgende Gate, waar het vliegtuig naar Sydney gereed stond. We hadden een klein half uurtje instap tijd en zonder die hulp was het ons waarschijnlijk niet gelukt om op tijd bij de Gate te komen.

Na een lange reis van in totaal ongeveer 24 uur kwamen we in Sydney aan waar Igor en Geeke gereed stonden en ons mee te nemen naar hun huis. Na een lekker biertje en iets extra's kropen we moe en voldaan in ons bed. De start van een avontuurlijke reis in Australie en Tasmanie is begonnen!

De zon schijnt, we vertrekken nu naar het strand.

Hartelijke groeten, we houden jullie op de hoogte!

• 28 November 2014 - 10:20

Frans En Mariet:

Hallo mooi dat de reis goed verlopen is het zal best een lange zit zijn geweest.
    Mooi dat jullie er zijn en dat je Igor en Geeke weer kon omarmen.
    Geniet van de komende weken veel plezier en de groetjes van ons aan jullie allen

• 28 November 2014 - 10:56

Henny Filart:

Hallo allemaal.
    Fijn dat de reis goed is verlopen. Nu maar genieten met z'n allen zal wel lukken met dat mooie weer erbij.

• 28 November 2014 - 13:13

Johan & Nanny:

De Hellendoorners Marinus & Dorine zijn dus goed aangekomen in Sydney. Jullie naar het strand en wij hier maar bibberen, brrrrr.... Geniet de komende weken maar lekker van alles.

• 28 November 2014 - 14:49

Hennie Lorkeers:

Mooi dat de reis goed is verlopen En genieten maar

• 29 November 2014 - 10:52

Wim En Lydia :

Wat ziet het er allemaal gezellig en bekend uit. Fijn dat de reis goed is verlopen. We hopen dat jullie het net zo leuk hebben als dat wij hadden bij en met Igor en Geeke!
    Voor morgenvroeg ook weer een goede reis naar Tasmanie. Heel veel plezier verder! Groeten uit Burrill Lake!

• 29 November 2014 - 10:52

Wim En Lydia :

• 29 November 2014 - 16:05

Ria Meulman:

Fijn om te horen dat alles voorspoedig is verlopen,nu maar lekker genieten met z'n allen.als ik de foto's zo bekijk zal dat wel lukken.ik wens jullie ook een goede reis naar Tasmanië en blijf jullie volgen.

• 30 November 2014 - 13:40

Theo Meenhuis:

Veel plezier hoe is het weer

• 30 November 2014 - 14:20

Tonny Souverijn:

Hallo Dorine en Marinus,

Zo te lezen hebben jullie een goede reis gehad, en nu maar lekker genieten .
    Een goede reis naar Tasmanië. Ik blijf jullie volgen.
    Groeten uit Nijverdal

• 30 November 2014 - 20:22

Willie Filart:

na ik heb gehoord is alles goed verlopen, ik wist eerst niet hoe ik op de site kon komen, maar via Henny ben ik er achter gekomen. Ik hoop dat jullie veel van het land zal zien en erg zult genieten.
    Groetjes willie

• 01 December 2014 - 17:54

Luut- Astrid- Kyra En Esley Van 't Hof:

Fijn dat de reis goed is verlopen.
    Lang gewacht om Igor en Geeke weer te omarmen, nu is het dan zover. Geniet van elkaar!
    Wij wensen jullie samen een fijne tijd. Goede reis verder.
    Doe Igor en Geeke de groeten van ons.

Groetjes uit Lemelerveld en we blijven jullie volgen!

• 01 December 2014 - 22:19

Het Internet Taem De Eik:

Hallo Marinus en Dorien wat een geweldige belevenis om zo'n reis mee te maken wij hopen dat jullie een hele mooie tijd hebben samen met Igor en Geeke
    Groetjes Internetcafé de Eik

• 01 December 2014 - 22:47

Jan En Ria:

Mooie verslag van de heenreis, de foto,s zien er goed uit.
    Geniet nu maar 14 dagen in Tasmanie, we blijven jullie volgen.
    Groetjes voor allemaal,