onze 2e reis naar sydney - Reisverslag uit Tasmania, Australië van Marinus & Dorine Filart - WaarBenJij.nu onze 2e reis naar sydney - Reisverslag uit Tasmania, Australië van Marinus & Dorine Filart - WaarBenJij.nu

onze 2e reis naar sydney

Door: marinus filart

Blijf op de hoogte en volg Marinus & Dorine

29 Januari 2016 | Australië, Tasmania

Het is nu vrijdagmiddag 29 januari 2016. Ik zit op het balkon bij Igor en Geeke thuis. De regen valt met bakken uit de lucht. Vanmorgen was het stralend we er en zo'n 30 graden, maar het weer kan snel omslaan en het kan over eenuur el weer lekker warm zijn. Het is trouwens wel lekker even zo'n bui wnt het koelt lekker af.
De afgelopen week was Dorine ziek, waarschijnlijk last van de warmte en jatlak. Gelukkig gaat het nu al weer beter en heeft haar lichaam zich inmiddels aan het klimaat hier aangepast.
De aktiviteiten hier hebben dus een beetje op een laag pitje gestaan maar dat gaat hopelijk de komend dagen veranderen. Met Flint gaat het prima. Hij is inmiddels aan ons gewend en we kunnen al goed met hem overweg.
Gistermiddaghebben we gezien waar Geeke werkt. Een geweldige kantoortoren van ik weet niet hoeveel verdiepingen. We hebben daar gegeten in ee n geweldig Chinees restaurant. Het was net een "Preuverieje"
maar dan op ijn Chinees.We gingen aan een tafeltje zitten en meteen kwam er een karretje aan met daarop allemaal chinese hapjes. Je moest aanwijzen wat je wilde hebben en dat werd dan op je tafel gezet. Allemaal heerlijke dingen, zowel warm aals koud maar we hadden 1 probleem - we moesten eten met stokjes- en dat lukte ons natuurlijk voor geen meter. Gelukkig kregen de Chinezen dat in de gaten e n kregen we een vork maar geen mes of lepel maar met alleen een vork en onze handen ging het uitstekend.
Weer een hele belevenis voor "boer'n uut Twente".
NU eindig ik en allemaal de groeten uit Sydney waar de zon er alweer doorkomt terwijl ik dit schrijf

Te

• 29 Januari 2016 - 07:39

Ria Vloedgraven:

Goedemorgen allemaal het is hier vrijdagmorgen half acht, vroeg uit bed he? oppassen vandaag ja niet iedereen heeft vakantie

• 29 Januari 2016 - 11:22

Fam. Kolman:

Hallo Fam.

Goed te horen dat jullie het naar je zin hebben maar jammer van de het ziek zijn.
    Jullie hebben nog een aantal weken te gaan dus nu maar genieten van het mooie weer en van Flint en Igor en Geeke .
    Wij gaan dit weekend naar Kalkar met de fam. en hopen ook op droog weer.
    Hier is verder geen bijzonders .
    De groeten van ons aan jullie allen en geen ziekte meer.

• 29 Januari 2016 - 13:18

Bianca Veurink:

hallo Familie,
    Fijn dat jullie het mooi hebben, jammer van de griep maar nu maar gaan genieten samen.
    Hele fijne tijd nog!
    Ook de hartelijke groeten van mijn ma, ze vond het fijn om te horen hoe het jullie daar gaat.
    groetjes!

• 30 Januari 2016 - 17:53

Bertus En Lies Krukkert-nijkamp:

Hallo M en D
    Waarschijndelijk liggen jullie nog op een oor het is hier bijna 6uur savonds leuk dat jullie mailjtes sturen.
    Het gaat goed met jullie in het zo zonnetje en dat Dorien een beetje opgeknapt is.
    Met ons zul je al wel weten is geluukig alles goed,geen bijzondersheden.
    We zijn wel jaloers op jullie maar van harte gegund en maak maar veel lol met de kleine.
    Geniet ervan hier is het alsmaar regen.
    Lieve groetjes Bertus en Lies

• 02 Februari 2016 - 19:23

Betsie Middelkamp:

Ja ja maak ons maar jaloers. En wij maar werken op het Internetcafé.
    we missen je wel.

Ik hoop dat Dorien weer wat op geknapt is en dat jullie nog kunnen genieten van het mooie land, en van jullie kleinkind
    Groetjes van het team en deelnemers Internetcafé De Eik In het mooie Hellendoorn

Groetjes Betsie