reis Australie/Tasmanie - Reisverslag uit Tasmania, Australië van Marinus & Dorine Filart - WaarBenJij.nu reis Australie/Tasmanie - Reisverslag uit Tasmania, Australië van Marinus & Dorine Filart - WaarBenJij.nu

reis Australie/Tasmanie

Door: marinus en dorine

Blijf op de hoogte en volg Marinus & Dorine

22 December 2014 | Australië, Tasmania

Hier weer eens een klein vervolg van onze reis.
Donderdag zijn Dorine en ik naar de Botanische tuin en Sydney geweest. Deze geweldige tuin ligt naast het Opera-haus in Sydney.
In deze tuin zie je verschillende soorten palmbomen en andere tropische planten maar ook begonia's en meer bloeiende plantensoorten die ook bij ons voorkomen maar veelal zijn ze hier groter. We hebben daar enige uren rondgelopen, veel prachtige foto's gemaakt en vooral...ons geen moment verveeld.
Vrijdag hebben we maar weer eens een dagje strand gedaan..ook heerlijk.
Zaterdag met Geeke en Igor een rondje Sydney gedaan met de auto. Je hebt dan pas echt in de gaten hoe groot en mooi Sydney is. Geweldige uitzichtpunten, overal mooie strandjes die je uitnodigen om te gaan zwemmen wat we natuurlijk ook gedaan hebben.
Zondagmiddag zijn we samen op bezoek geweest bij Lee en Marjolijn Chandler-Aben. Een heerlijke middag bij hen beleefd, fantastisch geluncht/BBQ en geborreld en af en toe Helders gekletst.
Al met al schiet onze vacantie al aardig op maar we genieten nog steeds volop.
groetjes en hele fijne kerstdagen voor iedereen.

Dorine, Geeke, Igor en Marinus

• 22 December 2014 - 08:28

Yvar, Esther, Lynn En Tess:

Leuk om jullie avonturen op deze manier te lezen. Wij wensen jullie nog een hele fijne tijd toe in Sydney. Doe de groeten aan Igor en Geeke! ENJOY!

• 22 December 2014 - 11:46

Bertus En Lies Krukkert-nijkamp:

Goede morgen allemaal

We kijken uit naar jullie reisverslag altijd spannend wat jullie nu weer ondernemen.
    Als ik als jullie was zou ik daar maar blijven want hier is het pokkeweer alsmaar regen.
    Maar dat kan nu eenmaal niet.
    Marinus je bent een goede reisverslaggever daar.
    Kun je de volgende reis zo weer verdienen.(grapje)
    Marinus Dorien Geeke en Igor nog fijne Kerstdagen en een heel goede jaarwisseling
    en een veilige vlucht terug.
    Geniet met elkaar groetjes van ons.
    Bertus en Lies

• 22 December 2014 - 19:34

Hennie Dini Lorkeers :

Hallo familie fijn te lezen dat het jullie het daar zo naar de zin hebben.Het gaat al mooi richting kerst en oud en nieuw.Alvast prettige feestdagen .Hier is alles naar wens. groeten .Hennie Dini.

• 22 December 2014 - 21:19

Theo .Dinie .Maureen:

Marinus en Dorienwij wij wensen jullie samen met Igor en Geeke fijne kerstdagen en een gezond 2015 geniet nog maar van de laatste weekjes voor je weet zit je weer in het vliegtuig hier aalles prima groetjes Theo Dinie Maureen

• 22 December 2014 - 21:20

Theo.Dinie .Maureen.:

Marinus en Dorien , wij wensen jullie samen met Igor en Geeke fijne kerstdagen en een goed en gezond 2015 .Geniet er nog maar van de laatste weekjes .Voor je het weet zit je weer in het vliegtuig .Hier is alles prima.Gr Th.Di.Mau.

• 22 December 2014 - 23:47

Frans En Mariet:

Zo te lezen zijn jullie nog lang niet uitgekeken daar geniet er nog van de komende weken.
    De foto van jullie zessen gezien van Ria want we hebben met een groepje kerstkransje Haarle gelopen.
    Marinus -Dorine-Igor-en Geeke wij wensen jullie vanuit het regenachtige Nijverdal Prettige Kerstdagen en een spetterend en gezond 2015.Jullie zijn misschien al weer aan het denken wat je vandaag gaat doen wij gaan nu eerst slapen.veel plezier.
    Groeten Frans en Mariet.

• 23 December 2014 - 17:03

Hennyfilart:

Hallo allemaal daar in het heerlijke australie vanaf hier fijne kerstdagen en een gezond 2015.

Henny en Marian

• 25 December 2014 - 12:59

Willie / Sophie:

Jullie verhalen gelezen en gezien,hebben het goed naar je zin. Verder wensen we jullie allemaal prettige feestdagen toe en een gezond 2015. Geniet de laatste week nog maar.

Groetjes willie / Sophie